Trening przy kawie

Trening przy kawie to seria krótkich treningów o różnym stopniu intensywności i czasie trwania bez konieczności posiadania sprzętu, wystarczy kawałek podłogi. Codzienny Trening przy kawie to szybki sposób na poprawienie i utrzymanie formy, który możesz wpleść w swój napięty harmonogram dnia! Przed rozpoczęciem Treningów przy kawie zweryfikuj swój stan zdrowia.

Treningi przy kawie będą realizowane w formie grafik oraz wideo!

Zapraszam treningi przy kawie – Espresso workout, Double espresso workout, Espresso machiato workout, Cafe latte workout, Capucinno workout i Americano workout!

 

 

 

 

Espresso workout – bardzo szybki i jednocześnie intensywny trening angażujący głównie mięśnie ud, pośladków i łydek podkręcający metabolizm w błyskawicznym tempie.

 

 

 

 

 

Double espresso workout jest podobnie jak single espresso szybkim treningiem z tą różnicą, że jest 2x większe. Angażuje uda, podudzia, pośladki, ramiona i prostownik grzbietu.

 

 

 

 

Espresso machiato workout jest szybkim treningiem angażującym głównie mięśnie ud i pośladków. Jeżeli ten wariant jest dla ciebie łatwy, użyj zewnętrznego obciążenia (ciężarki 2-10kg).

 

 

 

 

 

 

Cafe latte workout nazwa może  wprowadzać w błąd, ponieważ cafe latte jest kawą lekką i przyjemną. Z kolei Cafe latte workout jest treningiem wymagającym bardzo dobrej sprawności fizycznej mocno podkręcającym metabolizm. Trening angażuje mięśnie ud, pośladków, łydek, klatki piersiowej, ramion, grzbietu i brzucha czyli praktycznie całe ciało dodatkowo jest mocno wymagający pod względem zarówno aerobowym jak i anaerobowym.

 

 

 

Cappuccino workout największa kawa na blogu, trwająca aż 34 minuty! Podobnie jak Cafe latte workout mocno wymagająca! Trening angażuje mięśnie ud, pośladków, łydek, klatki piersiowej, ramion, grzbietu i brzucha czyli praktycznie całe ciało dodatkowo jest mocno wymagający pod względem zarówno aerobowym jak i anaerobowym.

 

 

 

 

Americano workout small jest szybkim treningiem angażującym głównie mięśnie ud i pośladków, klatkę piersiową, ramiona, mięśnie grzbietu i brzucha. Mimo iż krótki to wymagający kondycyjnie.

 

 

Americano workout medium jest szybkim treningiem angażującym te same partie mięśniowe co wersja small z tą różnicą, że w mocniejszej dawce.

 

 

Americano workout large największe Americano może oznaczać tylko jedno – największy wysiłek skondensowany w 12 minutowej kawie!